קיפול כביסה

5/30/20261 min read

יפול כביסה יכול להיות מאד משעמם

"אני כל הזמן עובדת בבית ,

מנקה ,מסדרת מקפלת כביסה

וכל הזמן בעלי אומר לי שהבית מבולגן

אוני מרגישה שאומרים לי שוב ושוב

"את לא בסדר"

"את לא בסדר"

וגם המשפחה הקרובה שמגיעים אלי הביתה ,

אומרים שהבית כל הזמן נראה מבולגן

ואני לא מבינה ,

אני כל הזמן עובדת בבית

וכל הזמן באים אלי בטענות.

ואני שואלת ,

כשאת מסתכלת על הבית איך הוא נראה ?

היא חושבת רגע ואומרת ,

הוא באמת נראה מבולגאן ,

ושוב עולה השאלה והתסכול,

אבל איך זה יכול להיות ?

ואז עולה עניין הפרעת הקשב והריכוז .

יש לי הפרעת קשב וריכוז היא אומרת

מה שגורם לי להתחיל בכביסה ,

ואז אני הולכת להביא לי כוס מים ובדרך רואה

שהארון של הילדים לא מסודר ואני מתחילה לסדר אותו

ובאמצע אני נזכרת שהמכונה סיימה וצריך לתלות כביסה ,

ואני הולכת לתלות כביסה ,

ובאמצע אני נזכרת ששמתי סיר על האש והולכת לראות מה איתו

ואז אני רואה כלים בכיור ומתחילה לשטוף אותם

וככה היום שלי נראה

ובסוף היום אני מרגישה ממש עייפה(כי עשיתי מלא דברים )

ובעלי אומר לי

למה הבית תמיד מבולגאן

הפרעות קשב וריכוז ,

נמצאות כמעט בכל מקום .

אנחנו כל הזמן מוסחים ,

מוסחים מהמטלות ,

מוסחים מילד שצועק ,

אבל יותר מכך

אנחנו מוסכים מהמסכים ,

שכל רגע קוראים לנו ,

להסחת דעת ,

כי אנחנו רוצים להיות מוסים בעיקר מהחיים שלנו ,

כי החיים שלנו נראים לנו כמו ים של מטלות,.

אבל בעצם ,

החיים שלנו רצופים בהזדמנויות להוציא אהבה

כשאני מקפלת חולצה של בעלי אני שמה את האהבה שלי

וחושבת איך הוא ירגיש את החיבוק שלי,

כשאני מקפלת לילד שלי את הבגדים אני שמה את האהבה שלי

אני עוטפת אותם באהבה שלי

כשאני רוחצת כלים ,

אני שמה את האהבה שלי ,

שכשיאכלו ירגישו את האהבה שלי

כשאני מבשלת ,אני שמה את האהבה שלי ,

אני נותנת להם את עצמי ,

כי איך נוכל לתת את עצמנו

אם לא דרך הדברים שאנחנו עשוים למענם

*וכל השאלה היא

מאיזה מקום אנחנו נותנות את עצמנו*

כשנאמר אנוכי ה' אלוקיך

אנוכי ראשי תיבות

אנא נפשי כתבית יהבית - אני את עצמי כתבתי ונתתי

ואיך הבורא נותן לנו את עצמו -

באמצעות העולם הגשמי

ואם תאמרי ,

אני מנסה לתת את עצמי ולקפל את הכביסה באהבה

אבל עדיין קופץ לי לפתוח את הטלפון

או ללכת ולעשות עוד משהוא שאני נזכרת שאני צריכה לעשות

זה בדיוק הגוף שלנו ,

הגוף שמכור לתנועה ,

להסחות דעת ,

לבריחה

ואנחנו עכשיו צריכים לקחת את ההובלה ,

ולהתחיל לפעול ממקום מודע

כי שינוי עושים רק מתוך מקום של מודעות .

נאמר לנו בתורה - "והתמכרתם למצרים" ,

לא "ונמכרתם למצרים "

כולנו מכורים

להנאות ,לתאוות כאלו ואחרות ,

ונמצאים בבריחה מתמדת

זה נקרא אסקפיזם .

תזכרי ,

החיים שלך יכולים להיות סבל מתמשך,

או רצופים אהבה .

במה את בוחרת ?

זוגיות

ייעוץ לנשים לשיפור התקשורת וההרמוניה.

יצירת קשר

השאירו הודעה

ofra1234@gmail.com

054-685-6106

© 2024. כל הזכויות שמורות לעופרה יוגב.